Åpent hele året!

365 dager med opplevelser.

Se åpningstider og priser

Åpent til 29. nov.

Fra 20. juni til 29. nov.

Se åpningstider og priser

Handlekurv

Ofte stilte spørsmål

Her finner du de vanligste spørsmålene om Dyreparken, Badelandet og våre overnattingssteder. Finner du ikke det du leter etter kan du gjerne ta kontakt med oss på post@dyreparken.no.

Mest stilte spørsmål

Dyreparken har satt i kraft mange tiltak for å sikre at din opplevelse i Dyreparken skal være trygg. Tiltakene som er gjort er basert på anbefalinger til Folkehelseinstituttet , og det er et veldig høyt fokus på renhold og desinfeksjon.

Følgende tiltak er bla. iverksatt:

  • All billettbestilling av inngangsbilletter skal skje via vår nettside eller app.
  • Vi har besluttet at det ikke lenger vil være mulig å betale med kontanter, og at det derfor skal betales med kort.
  • Det er gjort endringer på serveringstedene, og hva vi serverer. Det serveres ikke buffé. Alle lunch- og middagsretter må forhåndskjøpes via Dyreparkens app.
  • Vi oppfordrer alle besøkende til å holde avstand til både ansatte og andre gjester, slik anbefalingen er. Dette gjelder spesielt på steder hvor man står tett, slik som i køer eller på spisesteder.
  • Gjester som har symptomer på luftveisinfeksjon vil ikke ha mulighet til å benytte Parken.

 


Vis på egen side

Vi har holdet åpent hver eneste dag i 2020, og vi har per dags dato ikke blitt pålagt av myndighetene å holde stengt. Vi tar sikkerheten til våre gjester, ansatte og dyr på alvor. Vi følger situasjonen aktivt, og følger anbefalingene Folkehelseinstituttet kommer med.


Vis på egen side

Per i dag er det normal drift i Dyreparken, og våre standardvilkår er dermed gjeldende. Så lenge Dyreparken og våre overnattingssteder holder åpent gjelder våre vanlige avbestillingsvilkår.

Det er ulike avbestillingsregler for de ulike produktene vi selger, og fullstendig oversikt over avbestillingsvilkårene våre finner du her.

Du kan også endre dato på bestillingen du har gjort hos oss, til en annen dato inneværende år.


Vis på egen side

Ja, du kan endre dato på både inngangs- og forestillingsbilletter, samt overnatting. Ny dato for besøket må være i inneværende år. Hvordan du kan endre din bestilling finner du mer informasjon om her.


Vis på egen side

Vi tar dessverre ikke imot åpne søknader, kun søknader som er rettet direkte til stillingene vi har utlyst.


Vis på egen side

Dyreparken tilbyr faktura via AfterPay. Du får 14 dagers fri betalingsutsettelse, men du kan også velge delbetaling over flere måneder.
Faktura sendes på epost i løpet av dagen og kan sees på www.myafterpay.no når du logger inn med BankID.

Du kan lese mer om AfterPays vilkår her: https://www.afterpay.no/vilkar


Vis på egen side

Nei, det er ikke nødvendig å skrive ut inngangs- eller forestillingsbillettene. Billettene kan åpnes på mobil, enten som PDF-fil, i Wallet-apper eller i Dyreparkens egen app.


Vis på egen side

Dyreparken har flere aktivitets- og prisnivåer. Det høyeste nivået er om sommeren i skoleferien, normalt fra siste helg i juni til første helg i august. Da er alt av underholdning, butikker, spisesteder og aktiviteter åpent.

Like før og etter dette er det også veldig høyt nivå i parken, sammenlignet med helger på våren og høsten.

Oppdatert program for alle dager hele året finner du på aktivitetskalenderen.


Vis på egen side

«Reisen gjennom Hakkebakkeskogen» er den ordinære togturen med alle dyrene i Hakkebakkeskogen og varer i 40 minutter. Denne går kun i høysesong og flere ganger i timen.

«Klatremustur» er en kortere tur på 20 minutter, med Klatremus, Stabbursmusa og Mikkel Rev. Denne turen går i helger i utvalgte perioder og ca. 2 ganger i timen.

I år må alle forhåndsbestille billetter til disse turene. Det er altså ingen drop-in.


Vis på egen side

Barn under 3 år kan sitte på fanget under kveldsforestillingen, og det er ikke nødvendig å kjøpe billett til dem. Barn opp til 4 år kan også sitte på fanget til en voksen, men fra fylte 3 år må det betales for en billett til barnet, selv om barnet sitter på fanget.


Vis på egen side

Vi tar imot ønsker om plassering innenfor valgt leilighetskategori og prøver å tilrettelegge for dette så langt det lar seg gjøre. I etterkant av bestilling kan du sende bestillingsnummer til post@dyreparken.no med ønske, så noterer vi det.

Hvis du ønsker å garantere ett spesifikt hus eller plassering ved siden av vennefamilier, kan dette gjøres mot gebyr 295 kr pr leilighet. Da ringer du inn på tlf. 97 05 97 00 (tast 2) kl. 09-15.30 på hverdager for å garantere plassering. Ha da et betalingskort klart.

Når du legger inn plassering for andre enn deg selv, må du oppgi deres bestillingsnummer i tillegg. Med hensyn til personvern kan vi ikke legge dette inn kun med navn.

Merk at det er større sjanse for plassering ved siden av hverandre hvis man har bestilt samme leilighetstype, da sjørøverkåkene ligger spredt rundt i Abra Havn.

Hvor de forskjellige leilighetstypene ligger, kan du se på www.dyreparken.no/kart/


Vis på egen side

Det er full refusjon ved kansellering innen 24 timer fra bestillingstidspunktet. Etter dette er det ingen avbestilling, men billetter kan endres til ny dato mot gebyr fra 30 kr.
Merk: billetter kjøpt i en pakkeløsning kan ikke avbestilles eller endres.


Vis på egen side

Faktura sendes på e-post i løpet av samme dag som bestillingen blir gjennomført. Avsender er faktura@afterpay.no. Dersom du ikke finner din faktura anbefaler vi at søppelpost/spamfilter sjekkes.

Du kan også logge inn med BankID på www.myafterpay.no og finne all betalingsinformasjon der.


Vis på egen side

Forestillings- og inndagsbilletter kan endres på Min side mot et endringsgebyr, pluss et eventuelt mellomlegg.

Overnatting og pakker kan ikke endres via Min side – ta kontakt på post@dyreparken.no for å undersøke mulighetene om endring til ny ønsket dato. Det kan forekomme et endringsgebyr på 250 kr.

 


Vis på egen side