Åpent hele året!

365 dager med opplevelser.

Se åpningstider og priser

Handlekurv

Kontakt oss

Her finner du kontaktinformasjonen vår, og en del spørsmål og svar som ofte går igjen. Vi har for øyeblikket svært stor pågang, og som følge av dette er det dessverre litt lang svartid.

 

Korona-relaterte spørsmål og svar: Inngang og overnatting

Nei, i 2021 trenger ikke årskortholdere bestille innpasseringstid til Dyreparken. Dersom smittesituasjonen endrer seg drastisk kan det bli endringer på dette.
I Badelandet må man bestille badetid frem til skolens sommerferie, dersom dette blir videreført vil dere få informasjon om dette i et nyhetsbrev. Badetid for årskortholdere kan bestilles her: https://booking.dyreparken.no/#/optproducts


Vis på egen side

Innpasseringstid i Dyreparken (hver halve time) må velges ved besøk i perioden 19. juni – 15. aug 2021. Utenom denne perioden skal man ikke velge innpasseringstid.

 


Vis på egen side

Du trenger egen inngangsbillett til Dyreparken og/eller Badelandet, og vi anbefaler at du kjøper dette samtidig som overnatting for å være sikret billett.


Vis på egen side

Nei. Verken dere med partnerbilletter, invitertbilletter eller billetter som er vunnet i konkurranse trenger å booke dato på forhånd.

Slike billetter kan imidlertid kun oppgraderes til en ekstra dag (på vei ut av Parken), så fremt det er ledig kapasitet.

Dette gjelder også samarbeidet vi har med danske og svenske parker. Årskortholdere i våre samarbeidsparker, som får 50 prosent rabatt på inngangsbillett i Dyreparken, trenger heller ikke bestille besøksdato i forkant av besøket.


Vis på egen side

Ja, du kan endre dato på både inngangs- og forestillingsbilletter, samt overnatting. Ny dato for besøket må være i inneværende år. Hvordan du kan endre din bestilling finner du mer informasjon om her.


Vis på egen side

Smittevern

Vi holdt åpent hver eneste dag i 2020, og vi har per dags dato ikke blitt pålagt av myndighetene å holde stengt. Vi tar sikkerheten til våre gjester, ansatte og dyr på alvor. Vi følger situasjonen aktivt, og følger anbefalingene Folkehelseinstituttet kommer med.


Vis på egen side

Dyreparken har satt i kraft mange tiltak for å sikre at din opplevelse i Dyreparken skal være trygg. Tiltakene som er gjort er basert på anbefalinger til Folkehelseinstituttet , og det er et veldig høyt fokus på renhold og desinfeksjon.

Følgende tiltak er bla. iverksatt:

  • All billettbestilling av inngangsbilletter skal skje via vår nettside eller app.
  • Vi har besluttet at det ikke lenger vil være mulig å betale med kontanter, og at det derfor skal betales med kort.
  • Det er gjort endringer på serveringstedene, og hva vi serverer. Det serveres ikke buffé. Alle lunch- og middagsretter må forhåndskjøpes via Dyreparkens app.
  • Vi oppfordrer alle besøkende til å holde avstand til både ansatte og andre gjester, slik anbefalingen er. Dette gjelder spesielt på steder hvor man står tett, slik som i køer eller på spisesteder.
  • Gjester som har symptomer på luftveisinfeksjon vil ikke ha mulighet til å benytte Parken.

 


Vis på egen side

Per i dag er det normal drift i Dyreparken, og våre standardvilkår er dermed gjeldende. Så lenge Dyreparken og våre overnattingssteder holder åpent gjelder våre vanlige avbestillingsvilkår.

Det er ulike avbestillingsregler for de ulike produktene vi selger, og fullstendig oversikt over avbestillingsvilkårene våre finner du her.

Du kan også endre dato på bestillingen du har gjort hos oss, til en annen dato inneværende år.


Vis på egen side

Underholdning