Åpent hele året!

365 dager med opplevelser.

Se åpningstider og priser

Handlekurv

Kontakt oss

Mest stilte spørsmål for tiden

Dyreparken har flere aktivitets- og prisnivåer. Det høyeste nivået er om sommeren i skoleferien, normalt fra siste helg i juni til første helg i august. Da er alt av underholdning, butikker, spisesteder og aktiviteter åpent.

Like før og etter dette er det også veldig høyt nivå i parken, sammenlignet med helger på våren og høsten.

Oppdatert program for alle dager hele året finner du på aktivitetskalenderen.


Vis på egen side

Ja, du får rabatt på billetter til Begge parker. Juliusskogen er forbeholdt gjester med inngangsbilletter eller årskort, og du får rabatt på billetter til Begge parker.


Vis på egen side

Ja, Dyreparken aksepterer ledsagerbevis. Det betyr at de som har ledsagerbevis utstedt av sin hjemkommune får inngangsbillett til rabattert pris, samt at ledsager(e) får fribillett. Rabattert billett koster det samme som barnebillett (voksenpris er standard, og billettene rabatteres ut ifra dette).

Rabattert billett kan kjøpes på forhånd, mens fribillettene fås i billettlukene eller Gjesteservice den dagen billetten skal benyttes.

Barn under 8 år har ikke nødvendigvis mottatt ledsagerbevis fra kommunen. I tilfeller med små barn kan dere henvende dere i billettlukene eller på Gjesteservice og forklare situasjonen, så vil ledsagerbillett bli utlevert.

Dersom du er uføretrygdet og har honnørkort utstedt av NAV gjelder ordningen dersom du også har et ledsagerbevis, men den gjelder dessverre ikke dersom du kun har honnørkort.

 

Forestillinger
Vi har ledsagerordning på kveldsforestillingene våre (Kaptein Sabeltann og Sirkus Jesper). For å bestille billetter til forestilling med ledsagerbevis bestiller dere selv billetter på våre hjemmesider. Send oss deretter ditt bestillingsnummer, samt en kopi av ledsagerbeviset til post@dyreparken.no. Når dette er mottatt vil vi refundere beløpet for ledsagerbillett.

Dersom dere har behov for rullestolplass kan ikke dette bestilles på våre nettsider. For å bestille billetter med rullestolplass sender dere kopi av ledsagerbeviset på mail til post@dyreparken.no, med informasjon om hvilken dato dere ønsker å se forestillingen og antall billetter dere har behov for. Legg også ved navn og telefonnummer på kontaktperson vi kan kontakte for å booke billettene. Når Gjesteservice har mottatt mailen med informasjonen og sjekket tilgjengelighet, vil kontaktpersonen bli kontaktet og dere gjennomfører bookingen over telefon.

I Kjuttaviga (der blant annet Kaptein Sabeltann-forestillingen spilles) har vi seks tribuneplasser reservert for rullestolbrukere (bakerst på felt A). På byscenen i Kardemomme by har vi plass til rullestoler bak hvert felt. I Sikrusteltet på Festplassen i Kardemomme by (der Sirkus Jesper spilles) har vi rullestolplasser nederst på felt A.

De fleste av våre forestillinger har plassbilletter, men på enkelte forestillinger fordeles plassene etter førstemann til mølla-prinsippet. Av hensyn til andre gjester vil vi i den forbindelse ikke slippe gjester med «vis-hensyn»-bånd og ledsagere forbi køen. Vi vil selvfølgelig tilrettelegge for at de som trenger det får egnede plasser i amfiet.


Vis på egen side

Vi har holdt åpent hver eneste dag gjennom hele pandemien, og vi har per dags dato ikke blitt pålagt av myndighetene å holde stengt. Vi tar sikkerheten til våre gjester, ansatte og dyr på alvor. Vi følger situasjonen aktivt, og følger anbefalingene Folkehelseinstituttet kommer med.

Selv om fornøyelsesparker har blitt pålagt å stenge ved flere anledninger de to siste årene, så defineres vi som en dyrepark, og Dyreparken i seg selv har ikke blitt stengt. I slike tilfeller stenger vi det som defineres som «Fornøyelsesparken», som er aktiviteter, underholdning og tivoli, men Dyreparken holder fremdeles åpent.

Dyreparkens koronainformasjon finner du her.


Vis på egen side

Det er full refusjon ved kansellering innen 24 timer fra bestillingstidspunktet.
Avbestilling utover dette er avhengig av om du har bestilt kun overnatting (forhåndsbetalt), kun overnatting (betal ved innsjekk), eller en pakkeløsning.

Avbestillingsvilkårene våre finner du her.


Vis på egen side

Du kan la noen få tilgang til ditt eller andre årskort du administrerer via dyreparken.no. Merk at årskort er personlige, og kan kun benyttes av årskortinnehaver.

Funksjonen med å dele tilgang på årskort kan benyttes i de tilfellene en eller flere personer har behov for å ha tilgang til årskortet, f.eks. at besteforeldre har tilgang til barnebarnas årskort dersom de skal i Parken med dem en dag.

Du kan gi noen tilgang til årskortet via Min side. Under fanen «Årskort» finner du knappen «Del begrenset tilgang» ved hvert av årskortene du administrerer. Her legger du inn e-postadressen som skal få tilgang til kortet. Personen som får tilgang kan ikke gjøre noe mer enn å skanne kortet ved inngangen.


Vis på egen side

Vi deler i ulike sammenhenger ut billetter uten spesifisert bruksdato. Disse billettene kan f.eks. være delt ut gjennom våre samarbeidspartnere, i konkurranser eller gjennom Dyreparkens billettfond. Dersom du har en billett det står «Fleksibelt prisnivå (tall mellom 1-7)» på kan billetten brukes på en valgfri dato innenfor prisnivået som står på billetten. Billetten er kun gyldig i året som står på billetten. Ubrukte billetter i denne kategorien kan ikke overføres til et nytt år.

En billett med «Fleksibelt prisnivå 7» kan benyttes på en valgfri dag innenfor året som står på billetten. Billetten kan også brukes i høysesongen.

Ekstra dag?

Billettene merket med fleksibelt prisnivå kan oppgraderes for en ekstra dag for 150,-. Dette gjelder kun ved ledig kapasitet i Dyreparken. Oppgradering til ekstra dag kan ikke gjøres i forkant, men må gjøres i billettlukene den dagen billetten brukes.

Kalender

Nedenfor finner du kalendere som viser når de ulike billettene kan brukes. Billetten er gyldig på grønne dager.

Prisnivå 6 – 2022

Prisnivå 5 – 2022

Prisnivå 4 – 2022

Prisnivå 3 – 2022

 

 

 

 


Vis på egen side

Dersom dere har behov for premier til basar, lotteri, 17. mai-feiring o.l. kan du søke om dette gjennom Dyreparkens billettfond. Vi deler ofte ut det vi kaller for «premiepose» som inneholder diverse Dyreparken-produkter. Posene inneholder ikke inngangsbilletter, årskort eller gavekort, og det er heller ikke mulig å søke om dette til basarer og lotterier.

Klikk her for å komme til søknadsskjema. 


Vis på egen side

Alt du trenger å vite om sommerjobb hos oss, samt link til søknadsskjema, finner du her.


Vis på egen side