Åpent hele året!

365 dager med opplevelser.

Se åpningstider og priser

Åpner igjen 1. april

Handlekurv

Betaling

Sist oppdatert: 8. juli 2021

Noe gikk galt ved betaling på Dyreparkens nettsider, har jeg en aktiv bestilling?

Hvis du har forsøkt å bestille noe på våre nettsider, men fikk feilmelding (eller noe annet gikk galt), har bookingen ikke gått igjennom hvis du ikke har mottatt en e-postbekreftelse. Du må da gjennomføre bestillingen på nytt.

Hvis du opplever at beløpet er trukket fra kontoen din uten at du har fått godkjent bestillingen, så vil beløpet automatisk bli tilbakeført til din konto. Pengene er normalt tilbake på konto innen 3-5 virkedager. Ta kontakt med oss hvis beløpet ikke er tilbake innen 7 virkedager.

En godkjent bestilling vil alltid ligge under «Bestillinger» på Min side på dyreparken.no, og du vil umiddelbart motta en bestillingsbekreftelse på e-post etter gjennomført betaling. Du vil også få opp et bestillingsnummer når bookingen er godkjent.

 

Betaling