Åpent hele året!

365 dager med opplevelser.

Se åpningstider og priser

Handlekurv

Bestille

Sist oppdatert: 16. november 2023

Hvordan bestiller jeg mat i appen?

  • Det første du må gjøre er å logge inn med en bruker i appen.
  • Deretter går du inn via hovedmenyen på «Bestill mat».
  • Der finner du oversikt over hvilke steder som er åpne og kan gå inn på den/de du ønsker å bestille fra.
    • NB! Det må gjøres én bestilling pr sted.
  • Når du har lagt ønskede produkter i handlekurven, trykker du på «Vis ordre og bestill».
  • På denne siden velger du:
    • Ønsket hentetidspunkt (leveringstidspunkt hvis du ønsker maten levert direkte i leilighet i Abra Havn). NB! Du får beskjed i appen når bestillingen er klar, det er ikke nødvendigvis nøyaktig på hentetidspunktet.
    • Kupong (for årskortholdere som får rabatt på kjøp av mat / Dyreparken-is)
    • Telefonnummer for bestillinger i Abra Havn og Juliusskogen. Dette er for at vi skal kunne ta kontakt dersom det er valgt feil leilighet for levering.
    • Betalingsmetode:
      • Kredittkort som legges inn ved hvert kjøp
      • Kredittkort som er lagret
      • Vipps
  • Til slutt trykker du «Betal nå» for å fullføre kjøpet.

Etter dette får du opp en kvitteringsside som viser referanse (4 bokstaver) og informasjon om bestillingen. Du behøver ikke stå inne på denne siden, det vil ligge et svart felt i toppen av hovedmenyen som oppdateres med status etter hvert som din ordre behandles og ferdigstilles.

Du finner alle bestillinger på mat i etterkant ved å gå inn på menyen oppe til venstre og velge «Matbestillinger». Du kan også sende e-postkvitteringer derfra.

Bestille