Åpent hele året!

365 dager med opplevelser.

Se åpningstider og priser

Åpner igjen 1. april

Handlekurv

Bestilling av mat

På de fleste spisesteder kan du enkelt bestille mat via Dyreparkens app, og selv velge tidspunkt når du vil hente maten.

For å bestille mat gjennom Dyreparkens app:
Åpne appen, gå inn på «Bestill mat» på forsiden, velg hvilket spisested du ønsker å bestille fra. I neste bilde velger du hvilken mat/drikke/varer dere ønsker og antall, samt eventuelle tilpasninger, og legger i handlevogna. Når du har lagt alle varer dere ønsker i handlevogna, så klikker du «Vis ordre» og «Bestill». Da får du mulighet til å velge hentetidspunkt og betalingsmetode (Vipps eller kredittkort), og til slutt betaler
du for ordren.

Du får beskjed på forsiden i appen, og som pushmelding, både når maten produseres og når den er klar til henting.
Mat kan kun bestilles samme dag som den skal spises. Det går altså ikke an å forhåndsbestille en annen dag. Det er heller ikke mulig å endre en bestilling etter at den er bestilt og betalt. Så husk å legge til drikke og eventuelt is og annet når dere bestiller maten.

 

Betaling med kort i kasse
På enkelte spisesteder kan du betale med kort. Dette gjelder fortrinnsvis steder som selger kaffe, brus og andre enkle kioskvarer.

Det er ikke mulig å betale med kontanter på Dyreparkens spisesteder.