Ved endring
* Trykk på «Endre», velg ny dato og/eller plasser og trykk på «Legg til i handlekurv».
Dette må du gjøre på hver billett dersom du har flere.
Ved endring av forestillingsbilletter (inntil 7 dager før forestilling) vil det forekomme et endringsgebyr på minimum 30 kr, avhengig av dato og seteplasser.
Ved endring av dato på inngangsbillett vil det forekomme et endringsgebyr på 30 kr.

* Gå videre til handlekurven og trykk på «Til betaling» > «Gå til betalingsvalg» > «Velg betalingsform» og trykk så på «Gå til betaling».
Uavhengig av om du skal betale endringsgebyr eller ikke, er dette den endelige bekreftelsen for at du har endret din billett. Hvis summen i handlekurven er 0 kr vil du ikke bli bedt om å legge inn kortinformasjon.
Til slutt vil du motta et nytt bestillingsnummer og få tilsendt en e-postbekreftelse med nye billetter og oppsummering av endringen. 

NB:
Det er ikke mulig å nedgradere billetter fra "Begge Parker" til kun "Dyreparken" eller "Badelandet".
Ved slik endring vil du ikke få noe refundert.
Har du bestilt feil billettype, kan du innenfor 24 timer fra bestilling avbestille billettene og få summen refundert i sin helhet, for så å bestille nye billetter.

Ved avbestilling
Trykk på "Avbestill". Sum som vil bli refundert per billett vil legge seg i minus i handlekurven, dersom det er innenfor våre avbestillingsvilkår
Gå videre til handlekurven og trykk på «Til betaling» > «Gå til betalingsvalg» > «Velg betalingsform» og trykk så «Gå til betaling».
Siden summen vil være i minus, vil du ikke bli bedt om å registrere kortinformasjon.
Til slutt vil du motta et nytt bestillingsnummer og få tilsendt en e-postbekreftelse med beskrivelse av avbestillingen.

Innen 24 timer fra bestilling vil hele summen utenom administrasjonsgebyr bli refundert ved avbestilling.
For flere frister og regler, se våre avbestillingsvilkår.

 

For hjelp og mer informasjon, ta kontakt via e-post post@dyreparken.no eller tlf. 97 05 97 00.