Lagt til i handlekurven

Reklamasjon

Dersom du mot formodning mottar en vare som er defekt eller ikke fungerer slik den skal, håper vi at du vil ta kontakt med oss, slik at vi får muligheten til å rette opp denne feilen. Vi vil i så tilfelle sende deg et nytt eksemplar av den aktuelle varen, og vi vil selvfølgelig dekke portokostnadene som tilkommer. All retur ved reklamasjon må avtales med oss på forhånd, og vi trenger da følgende informasjon:

-       Et nærbilde som viser feilen med varen

-       Et oversiktsbilde som viser hele varen

-       Et bilde av følgeseddelen for kjøpet

-       Informasjon om hva som ikke fungerer slik det skal

Send inn reklamasjon til post@dyreparken.no

 

Muligheten for reklamasjon gjelder ikke ved bruksfeil eller vanlig slitasje. Dyreparken er heller ikke ansvarlig for avfarging på andre gjenstander eller liknende i forbindelse med bruk av våre produkter.

Det er viktig at du tar vare på følgeseddel eller ordrebekreftelse fra kjøpet, slik at du kan fremvise dette ved en eventuell reklamasjon. Uten følgeseddel eller ordrebekreftelse kan reklamasjonen bli avvist.