Åpent hele året!

365 dager med opplevelser.

Se åpningstider og priser

Åpent fra 24. april.

Se åpningstider og priser

Handlekurv

Les dette før du besøker Dyreparken

Nå er vi spesielt avhengige av et godt samarbeid med dere gjester for at opplevelsen skal bli så bra som overhodet mulig for alle.

Last ned Dyreparkens app

Appen må brukes for å kjøpe billetter, mat, spill og for å leie traller og barnevogner. Husk å logge inn med samme e-post som ble brukt til billettkjøp!

Kjøp billett på forhånd

Kjøp inngangsbilletter via dyreparken.no eller i vår app i god tid før ditt besøk.

Hold avstand

Ta vare på hverandre: Hold avstand – Vask hender ofte.

Kontantløs park

Dyreparken og Badelandet er kontantfri. Utsalgssteder tar kort, og de fleste tar Vipps. Kontanter veksles inn mot gavekort hos Gjesteservice eller Laumanns Lager.

Bestilling av mat i app

All bestilling av mat gjøres på Dyreparkens app. Eneste unntak er enkle kioskvarer som kjøpes over disk på utvalgte steder. Du får beskjed på forsiden i appen, og som pushmelding, både når maten produseres og når den er klar til henting. Mat kan kun bestilles samme dag som den skal spises.

Slik forhåndsbestiller du mat i appen

Køordning og familiesirkler

På alle aktiviteter, slik som tømmerrenna Nilen, JungelBob og Bilbanen har vi i sommersesongen innført køordning med avstandsmarkering i bakken.  I Spøkelseshuset er det gruppevis innslipp, mens andre steder er det familiesirkler i bakken.

 

Dyrepresentasjon: Lemurer og ekornaper

Kapasitet på dyrepresentasjoner

Alle dyrepresentasjoner har en begrensning på samtidige publikummere (antall varierer). Det er førstemann til mølla som gjelder, så er det fullt, ber vi dere forlate området, og heller velge en annen dyrepresentasjon. Se detaljert info for hver dyrepresentasjon.

Se våre dyrepresentasjoner

Endring av billetter

Kjøpte inngangsbilletter kan endres inntil dagen før dere skal besøke oss. Dette gjøres på «Min Side», mot et endringsgebyr. Bestilt overnatting kan endres tre dager før ankomst, og forestillingsbilletter kan endres inntil syv dager før forestillingsdato ved ledig kapasitet.

Våre smitteverntiltak

For å ivareta maksimal sikkerhet for både ansatte og gjester, har Dyreparken innført en rekke smitteverktiltak. Det innbefatter bl.a. begrenset antall på samtidige gjester i sommersesongen, familiesirkler, kontantløs park, bestilling av mat i app, etc. I sommersesongen har vi også obligatorisk valg av innpasseringstid. Det er det imidlertid ikke behov for resten av året, når det er færre besøkende.

Se oppdatert liste over våre smitteverntiltak på vår korona-side

Kommer du med bil?

Alt du trenger vite om parkering

Her finner du all info om parkeringsplasser, parkeringsavgift, elbil-parkering og reserverte plasser for forflytningshemmede.

Spesielle behov?

Vis hensyn-armbånd

Personer som av ulike grunner ikke kan stå i kø over lengre tid kan benytte seg av vår «Vis Hensyn»-ordning. På de fleste aktiviteter får innehaveren av båndet og én ledsager gå fremst i køen og vil bli prioritert på neste tur. Selve båndet hentes hos Gjesteservice. Ordningen gjelder for personen som bærer båndet, samt ledsager. “Vis Hensyn”-armbånd gjør at man kommer inn i egen kø, men betyr ikke nødvendigvis at man får være med på første avgang.

Dyreparkens app vil forenkle oppholdet i Dyreparken maksimalt. NB: Fra i år må all bestilling av mat skje via Dyreparkens app, derfor er det ekstra viktig at du tar appen i bruk.

Se alle fordelene med appen – eller bare last den ned NÅ