Arbeidsoppgaver:
På F&B Support er det ingen dager som er like. Hovedoppgavene er å fikse ødelagte maskiner på alle spisestedene rundt om i Parken, og å flytte varer for de forskjellige avdelingene. Vi betjener en telefon hvor vi hjelper de som ringer. Andre oppgaver en kan bli bedt om å gjøre er blant annet å dra ut av Parken for å hente varer, kjøpe inn ting som trengs til avdelingene eller andre vaktmesteroppgaver.

Arbeidstid:
Arbeidstiden vil variere fra kl. 07.00 til 20.00, og de fleste vaktene er på 7,5 timer

Formelle krav:
- Må være fylt 18 år
- Må ha førerkort for bil

Ønskede kvalifikasjoner:
- Effektiv, nøyaktig og ryddig
- Serviceinnstilt
- Teknisk anlagt
- Kreativ
- Fleksibel
- Klare å tenke klart i hektiske situasjoner og evner å prioritere
- Lyst og interesse for å skape god stemning på avdelingen

Opplæring:
Alle som får jobb som sesongmedarbeider i Dyreparken, skal igjennom et opplæringsprogram slik at alle blir trygge på sine oppgaver og hva som forventes av den enkelte. Opplæringen vil variere fra avdeling til avdeling, men felles for alle nye sesongmedarbeidere er Dyreparken Serviceskole, servicetrening og stedsopplæring. Opplæringen vil i hovedsak foregå fra april-juni. Det forventes at du stiller opp på opplæringene og at du holder av disse datoene så fort du får informasjon om dette.

X