Hva er et brukernavn? Kan jeg endre brukernavnet?

Brukernavn brukes til å logge på nettbookingen dersom man har bestilt tidligere/skal fornye et eller flere årskort eller redigere kontaktinformasjon på Min Side. Brukernavnet har man fått oppgitt ved bestilling på internett. Dette ble da sendt i en egen epost, sammen med et midlertidig passord.

I de fleste tilfeller er brukernavnet epostadressen som man har bestilt med. For dem som har blitt overført fra det gamle billettsystemet og man ikke har hatt epostadresse er brukernavnet et tall (kundenummer brukt i billettsystemet). Det samme gjelder dem som ikke har oppgitt mailadresse ved kjøp av årskort i billettluker/Gjesteservice.

Dersom man har mistet brukernavnet eller ikke har mottatt dette, kan man kontakte Gjesteservice via chat'en eller ved å sende inn en henvendelse på vår kontakt oss-side.

Man kan selv også endre både epostadresse og brukernavnet om det skulle være ønskelig. Det gjøres ved å gå inn i nettbookingen, logge inn oppe til venstre og deretter trykke på valget Min side som da dukker opp. Der kan man endre begge deler. NB! Legg merke til at man må endre epostadresse og brukernavn hver for seg - de kan altså være ulike.

Trenger du hjelp?